Damegruppa

Damene i klubben har sin egen kveld, der det først er gruppetrening, deretter en uhøytidelig runde (9 hull) på banen.  Det er også egne dameturneringer, en om våren og en om høsten.

Damene har sin egen Facebook-gruppe, der det ofte avtales runder utenom den faste kvelden.  Søk opp gruppa under Damegruppa GTGK og be om å bli medlem.

I 2022 har vi tenkt å melde på et lag i Lag-NM for seniorer (over 50 år) – så dersom du ønsker å delta på dette så gi beskjed på post@gtgk.no.  Lag-NM spilles 17. – 18. september (på helg) – og det er områdevise turneringer slik at det ikke er altfor lang reisevei.  Det blir lagt ut info så snart vi vet tid og sted.

(Det er p.t. ingen leder i damegruppa, så dersom du har lyst til å bidra litt inn mot denne gruppa så er du hjertelig velkommen til det!)