Velkommen til Håkon Eftedal

Av: Marius T. Johansen  |  Publisert: 25. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gjøvik & Toten Golfklubb ønsker Håkon velkommen som trener i klubben!

Hei! Jeg har vært så heldig at jeg skal få lov til å jobbe som trener på Gjøvik & Toten golfklubb denne sesongen i samarbeid med Marius.

Jeg har spilt golf på Toten i 12-13 år og ser frem til å møte både nye og gamle fjes på golfbanen og treningsområdet i 2022.

Min golfkarriere startet som 13 åring, og gikk toppidrett golf på videregående. De siste seks årene har jeg gått fire år på lærerskolen, og de siste to har jeg tatt en master i idrettsvitenskap. Der jeg har skrevet en masteroppgave om hvordan lære bort motoriske ferdigheter som jeg ønsker å bruke innenfor golfen.

Jeg er nå bosatt i Oslo, og kommer til å pendle til Toten Golf slik at jeg er tilgjengelig for gruppetreninger og leksjoner mandager og tirsdager hele sesongen.

Det vil også være muligheter for leksjoner og private veien til golf kurs andre ukedager og helger ved behov.