Viktig informasjon før ny sesong

Av: Marius T. Johansen  |  Publisert: 26. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker alle medlemmer og gjester velkommen tilbake til toppen av Toten!

I morgen åpner endelig banen for sesongen  - vi ønsker alle dere medlemmer velkommen tilbake til toppen av Toten!

INNGANG PROSHOP: Terrassen foran Proshop er ikke helt ferdig, men den jobbes med utover ettermiddagen og forhåpentligvis er denne klar til i morgen. Skulle den ikke være åpen vil det stå skilt nede på parkeringen som minner alle om å bruke hovedinngangen på Sillongen Toten Hotel.

BALLPLASSERING OG GUR: Reparerte områder på fairway 1 og 6 er markert og skal ikke brukes. Lander ballen din i GUR-områdene forsøk å få tak i ballen din uten å tråkke inn i områdene. Dropp etter vanlige regler.

UTSLAGSSTEDER: Noen utslag må få litt mer tid under vinterdekkene sine, og vi håper alle kan gå rundt disse områdene. Dette gjelder også nytt område på utslag 1 som skal resås til uken.

GOLFBILER: Det vil være åpent for golfbiler. Dette kan bookes direkte i EAGL appen eller i proshop.

GLFR: Vi anbefaler alle og laste ned denne appen! Scorekort, baneguide med lengder fra tee til green og du får alle nyheter og viktige beskjeder som varsel på telefonen.

SLOPE: Ny slope på scorekortet i år. Denne kan du også se på nettsiden her

Åpningstider på klubben:

Proshop:

Mandag – Torsdag 09.30-19.00
Fredag 10.00-16.30
Lørdag 09.00-16.00
Søndag 09.00-16.00
Tlf : 95 25 50 44 E-post: Proshop@gtgk.no

Pro:

Håkon er her på mandager, tirsdager og helger.

Mer info her

Tlf: 41 46 09 17