To GTGK-spillere klare for EM for seniorer
Av: Marius T. Johansen | Publisert: 23. juni 2026 | Siste nyheter | Arkiv
Les saken her
To GTGK-spillere klare for EM for seniorer
Norsk Senior Golf har offentliggjort lagene som skal representere Norge og NSG i sommerens seniormesterskap. Blant de uttatte spillerne finner vi to spillere fra Gjøvik & Toten Golfklubb: Jan Kjetil Bekkelund og Henrik Strandvik.
Jan Kjetil Bekkelund er tatt ut til Super Senior 65+, Netto, som spilles i Finland fra 29. juni til 4. juli.
Henrik Strandvik er tatt ut til Masters Team Trophy 70/75+, som spilles i Østerrike fra 31. august til 5. september.
Vi ønsker begge masse lykke til i mesterskapene, og håper de får fine opplevelser både på og utenfor banen.
Hele klubben heier på dere!




