Nyheter

Banekomitéen inviterer til sommerdugnad torsdag 2. juli

Av: Marius T. Johansen  |  Publisert: 26. juni 2026  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Se invitasjon her

Hei alle medlemmer i Gjøvik & Toten Golfklubb,

Banekomitéen inviterer til sommerdugnad torsdag 2. juli 2026 kl. 17.00–20.00, etterfulgt av grilling og sosialt samvær på verandaen fra ca. kl. 20.00.

Vi ønsker å gjøre banen fin og i topp stand før ferietiden starter, og håper mange har anledning til å bidra. Dugnaden vil i hovedsak bestå av rydding, slåing av gress og enkle utbedringer på ulike steder på banen.

Dette er en fin anledning til å bidra til fellesskapet, gjøre banen enda triveligere – og ikke minst ha det hyggelig sammen etterpå. Det blir konkrete oppgaver, god stemning og pølser på grillen.

Våre greenkeepere, med Marcin i spissen, vil sammen med banekomitéen delegere arbeidsoppgaver når dere møter opp.

Ta gjerne med hjemmefra dersom du har:

• Arbeidshansker
• Løv-/jernrive
• Kantklipper
• Grensaks
• Ryddesag

Det kan komme flere oppgaver frem mot dugnaden.

Vi håper dugnadsånden holder seg, og at vi sammen kan få til en effektiv og trivelig dugnad. Målet er å samle opp mot 100 deltakere.

Påmelding er ikke nødvendig, men ønskelig av hensyn til planlegging av mat og oppgaver.

Påmelding kan sendes til: ketil@ajenserud.no

Møt opp med godt humør – vi håper å se mange av dere på dugnad!

Med vennlig hilsen
Banekomitéen
Gjøvik & Toten Golfklubb